miercuri, 12 noiembrie 2014

Word-of-mouth - simplu dar de efect!

   La sfârșitul lunii octombrie, am mai făcut o vizită la București, unde am vorbit despre word-of-mouth (WOM) în cadrul unei conferințe. Așa cum am spus și acolo, la o căutare în limba română privind noțiunea de word-of-mouth, Google returnează două rezultate cu valoare academică: articolul profesorilor Orzan (”Word-of-mouth marketing vs. Viral Marketing”, 2007), de la ASE București (toată stima pentru cunoașterea adusă în domeniu!) și aticolul realizat de o colegă de facultate, Daniela Iosub (acum stabilită în Germania), abordând un subiect cu ușoară legătură cu WOM (”Difuzia în cadrul rețelelor sociale online prin mecanisme de învățare socială”, 2009).
   La o căutare similară, dar în limba engleză, veți găsi cel puțin 100 de articole academice, cu relevanță teoretică și pactică, privind WOM. Ca să vedeți cât de în urmă suntem noi, comparativ cu preocupările străinilor. Așa că m-am decis să scriu un articol în română privind stadiul cunoașterii în domeniu (”Word-of-mouth - de la comunicarea prin viu grai la comunicarea online”), iar acum am ocazia să vorbesc despre acest subiect la Iași, la sfârșitul acestei luni.

Niciun comentariu: